Fredag kväll

Halloween, ja hatar halloween ja föredrar Alla hjärtans dag hellre. Halloween e läskigt, kallt, blodigt. eeeww. Ja e jätterädd, jag ser barn ute utklädda till monster o jag hoppar till, hjärtat slår 1000000 s/h och jag får mardrömmar, e jätterädd efter jag kollat på nån skräckfilm eller så, nej nej inget för mej det.
Idag blir det hemmakväll framför tv:n bara :) Imorgon ska vi till mina kusiner för min moster fyller år på tisdag så vi ska fira hennes födelsedag :) sen efteråt blir det kanske nån fika på stan eller något liknande, vi får se hur det blir :)
Shit va tråkigt man har nu, kollar på svensson svensson, värsta svensson programmet :D heheh roligt, annars ere bara thriller som dom visar, fortfarande inget för mej :) jag gillar romantiska komedier hellre !

  vs  
Kategori:
TERESEAS:

Haha, samma här, jag dissade halloween och gick på bio;)

Kommentera inlägget här: