MAMMA

Idag har det bara varit chillsöndag framför TV:n med mat och överdrivet mycket snacks, haha love it. Mummy kom hem idag från Finland, kunde inte låta bli att gråta när jag kramade henne. Saknat henne så mycket, pappa också. Självklart mina systrar också, fast dom hönorna är i Tyskland nu och har The time of their life. I'm happy for them! Det är så tyst här hemma. Iallafall!
Imorgon ska jag till stan och kolla om det finns några rester från REAn, säkert alla XS är slut, det skulle vara så typiskt men något hittar jag nog. Måste handla lite saker att ta med mig också, smink som ska räcka iallafall 4 månader för att smink i Grekland är nästan dubbelt så dyrt. Min Telescopic mascara kostar 20€ där, jag köper den för 100kr här på H&M. Och den där chailatten från Espresso House måste jag också ha, hahaha. Vi har på chailatte på Starbucks i Thessaloniki men jag har aldrig smakat den. Jag vet inte varför men jag vågar inte smaka för att inte bli besviken. Därför blir det alltid FredoCapuccino eller MochaCoconut :D. Förresten har Starbucks öppnats på Arlanda än, någon som vet?
Oh nu kurrar min mage, ska äta något. Jag börjar få tillbaka mina kilon som jag förlorade i somras, mår bättre än någonsin! :)

Det finns inga bilder alls på den här datan tyvärr. Lägger upp imorgon. :) hihi
Kommentera inlägget här: