SHOPPING IN STOCKHOLM

Hallå hellu!
Ännu en äckligt blöt dag, hehe! Det har regnat slask hela dagen. Idag vaknade jag vid 10, hoppade in i duschen, vid 11 visades filmen IcePrincess så jag la mig på soffan och kollade på den samtidigt som jag sminkade mig. Senare drog jag mot stan, halva vägen fick jag skjuts, pappa lämnade mig i Sundbyberg så jag tog tunnelbanan mot centralen. Kollade lite runt i affärerna, jag kollade knappt på reorna, mina ögon lyste mot originallapparna. Jag vet inte varför, men i Thessalonikis H&M är det mycket finare mode än vad det är här, absolut inte samma. Jag köpte lite småprylar iallafall, bilder kommer senare :) Jag köpte även presenter till småtjejerna i Drama. Imorgon blir det shopping igen, för att på onsdag åker jag tillbaka till Grekland, där börjar reorna i januari :D 
konstantina:

hej :) har en liten fråga... hur är det att plugga i grekland och sådär? Jag funderar på att flytta dit efter studenten så jag skulle bli jätteglad om du svarade :)



kramar!

Anastasia - Mitt liv i Grekland:

Kul är det. :D

Här är ett gammalt inlägg som jag skrev om hela Grekland grejen. Det är värt det iallafall.

http://bansq.blogg.se/2009/november/lite-fakta-om-det-har-med-att-bo-och-plugga-i.html#comment

jesk:

Saknar dina uppdateringar massor!

Kommentera inlägget här: