Lördag fortfarande

Jag har typ fixat mej och så, fixat hår och smink och även om det inte är säkert att jag ens ska nånstans fast jag är ganska säker att det kommer bli nåt, heheh får vänta och se. Just nu ligger jag i sängen med mina mjukisar och vilar bara, är ganska uttråkad. Somna vill jag inte för då kommer sminket börja rinna och håret kommer se ut som ett knullrufs, som är det sista jag vill att ska hända. Just nu är det fint och lockigt med zick-zack bena, stora fina lockar. Det ser ut som, hmm, sånt som man hela tiden ser i tidningar som kallas hollywood-lockar. Håret blev jättefint idag. Jag hade i Leave-in conditioner och värmeskyddandde spray när jag fönade det, det blev jättemjukt, babymjukt :) sedan lockade jag topparna med den stora locktången och hade sist i mjukvax och volymspray. Voilá!

 


dåliga bilder men såhär blev  slutresultatet iallafall

Kategori:
Kommentera inlägget här: