LAST NIGHT

Jag gick ut en sväng igår med min kompis Tasos från grekiskan. Vi träffades vid tolv i centralen, därifrån gick vi till Hardrock Café, vi promenerade dit så jag har världens skavsår på mina tår. Själva stället var nice, men klart att musiken sög hårt. Plus bartendern kunde inte ens blanda en VodkaLime rätt. Vi satt inte där så länge för dom stängde typ 1 om jag kommer ihåg rätt. Vi drog därifrån vid 1 tror jag. Tog en promenad tillbaka till centralen, det var meningen att vi skulle ha gått till Toxic men tyvärr visste ingen av oss hur man går dit, jag har bara åkt bil dit så det var lite svårt. Vi promenerade genom Östermalm och råkade stöta på bekanta på Alberts café så vi satte oss där.

Jag igår!


Tubtop från H&M 59:-
Jeansleggings från Gina Tricot 179:-

Kategori:
Kommentera inlägget här: