CHEESEBURGARE

Jag vet att jag lagade mat igår men nu på kvällen blev jag så sugen på cheeseburgare så jag sprang ner till Goody's som btw är här i närheten och köpte två styckna. På något sätt känns det som om det här kommer bli en hemmahelg. Imorgon har skolan ordnat en utflykt till Vergina och Veria, jag ska tyvärr inte med för att då när jag bestämde mig att jag ville åka med var det försent, man skulle ha köpt en biljett för 15€, aja får se vad jag hittar på imorgon då, funderar faktiskt att åka till Drama. Kanske ändå inte :D jag hittar nog på något. Jag vill bara vila, så himla trött från tisdagen och helgen fortfarande. Jag tog en dusch tidigare, känner mig så fresh, nu ligger jag bara här i sängen och kollar på kommande clubbfester med Dj:s i Thessaloniki. Idag var det Flo Rida på Lido, no big fan of him, annars skulle jag kanske ha gått. Sen såg jag att jag missade Goin' Through för två veckor sen på Club Hotel :( Dom kommer nog snart igen hoppas det. Jag ska även på bouzoukia, Vasilis Karras som sjunger :)

I want ;)

Kommentera inlägget här: