KALIMERA FRÅN THESSALONIKI

Sovit gott!? inte jag iallafall, jag har haft lite sömnproblem senaste tiden. Plus att jag är hungrig igen, jag lagade moussaka för första gången i mitt liv igår, I'm god! Jag lyckades, som jag brukar göra inne i köket. Kylskåpet känns lite tomt, jag är sån som vräker i mig mat när jag har tråkigt, speciellt snacks, chips och sånt sparas aldrig när dom är i närheten av mig tyvärr. Så nu på morgonen har jag suttit och skrivit en inköpslista tills nästa gång jag ska till Carrefour för att förra gången gjorde jag inte det så jag köpte lite vad som helst och köpte inte ens hälften av vad jag behövde och nu står man här med tomt kylskåp igen. Tur att maten jag lagade igår blev mycket så det räcker ett tag, det är också sånt jag aldrig tröttnar på Thank god, jag älskar moussaka. Ska nog ner och köpa lite grönsaker senare, tänkte göra en pizza så det blir lite variation. :D
Dagens planer är inga hittills, klockan är bara 08.30 här så får se vad som händer under dagen då :)
Kommentera inlägget här: