SUNDAY

Jag har fortfarande ingen lust att skriva något, så mycket att säga men så lite ork att skriva, vet inte vart jag ska börja!?. Men känner mig lite taskig nu, har inte uppdaterat hela helgen just för att jag inte gjort någonting alls, sovit ut som en galning bara, behövde det, samla på krafterna. Iallafall, idag har jag varit väldigt lat, orkade inte ens sätta på en bit moussaka att värmas, så jag gick till Goody's igen och köpte lunch, två cheeseburgare och pommes blev det och en cola-flaska. Egentligen gillar jag inte kolsyra drickor, bara redbull och souroti men idag hade jag colasug så det blev det. Jättenöjd blev jag med min lunch, kommer inte ihåg senast jag var sådär mätt. Jag måste nog börja med snabbmat lite oftare igen för att få tillbaka den bra aptiten och sätta på några extrakilon. Efter maten somnade jag igen, vaknade så pass tidigt idag, 11 är tidigt för mig faktiskt. Så jag sov ända till 19 tror jag. Satte mig på datan lite och gjorde absolut ingenting. Städade även mitt rum igår av uttråkan, tvättade lite kläder och så, duschade, och sov ännu mera. Nu på kvällen blev det kafé i ghettots egna lilla café, mysigt mysigt. Drack en frapé och bara pratade allt möjligt. Efter kom vi hem, satte oss i Steas rum och gjorde absolut ingenting, fortsatte att babbla babbla babbla. Vid 1 fick vi för oss att gå en promenad, så ända tills Stea lyft sitt ass från stolen var klockan nästan 2, äsch vem brydde sig. Vi gick en promenad och letade desperat efter en tobakskiosk, till slut hittade vi en efter 2km!? På vägen gick vi förbi kyrkan, vi tände ljus utanför. Sen satte vi oss i en bougatsadiko, dom är öppna 24/7, köpte en te och fortsatte att babbla. Vi kom hem typ nyss, soft kväll. Tur att jag har lektion på eftermiddan.


Todays adventure, this time by night ^^

Stea:

FY FAN VA DÖD JAG ÄR PÅ ALLA BILDER HAHAHAHAH 0 SMINK LIKSOM HAHAH FETT HEMSKA !

j:

jag vill oxå äta bougatsa :'(

Kommentera inlägget här: