BUSY DAYS

Halå där. Hur mår ni?
Jag mår jättebra, har bara lite ont i benen från allt promenerande igår men det gör inget. Har inte hunnit uppdatera som ni ser, har haft annat för mig hela igår och idag. Nu är jag hemma iallafall, kom hem för någon timme sen. Och ska snart ut igen, kylskåpet är nästan tomt så jag måste gå och handla lite saker att ha som måste räcka hela nästa vecka så det blir en del grejer, allt är ju som sagt stängt imorgon. Jag är helt slut på idéer så det blir en del vanliga saker. Hemma brukar jag göra en massa olika, ifs har jag allt jag behöver där så det är lättare. Allt kostar ju, nothing's free. Idag ska jag äta tortellini, älskar tortellini, så gott, ska även skriva ett matschema till nästa vecka, måste ju planera lite också. 
Bilder har jag tyvärr inte.
Kommentera inlägget här: