STRAPLESS BIKINI

H&M! min favoritbutik av alla som jag sagt tusenhundra gånger. Kommer inte ihåg om jag sa att jag köpte två grejer därifrån för någon vecka sen. Det blev en tubtop i fina färger och en bikiniöverdel som jag är så glad att jag hittade, den är perfekt, passform och allt.




Varför jag valde strapless bikinin? Förutom att den var fin såklart. Jag gillade tanken med den, den är precis som en strapless bh inuti, vadderad och den har t.o.m metallbågarna inuti så att den inte ska glida ner hursomhelst. Den gör att brösten ser fylligare ut. På mig satt den iallafall perfekt, inget tal om det.


Jag har aldrig varit leopardfan men det här såg fint ut. Färgerna passar med min hårfärg också.

alexandra:

heej, har läst din blogg ett tag och har lite frågor som jag hoppas du kan svara på =)



kommer du åka tillbaka till sverige eller vill du bo i grekland för alltid? ;) vad vill du plugga till/arbeta som?



vad är det för skillander på att bo i grekland/sverige, och vad gillar du mest/sämst med att bo i grekland?

Svar::

Alltså jag skulle vilja stanna här för alltid men just nu så går det inte pga ekonomiska krisen. Det finns inga jobb alls och om man sen hittar något jobb är det ungefär 30-40€ per dag, dom räcker inte ens för två drinkar. Så om man ska bo här måste man ha väldigt bra jobb för att klara sig tyvärr.

Jag gick hotell och restaurang programmet men jag vill bli designer eller något liknande, jag gillar faktiskt att sy.



Skillnad mellan Sverige och Grekland? Folk är mer öppna här. Vädret är varmare. Det sämsta är att det inte finns några jobb och om man sen hittar ett jobb, jobbar man aset av sig för ingenting.



Jag älskar Grekland!

nathalie - gravid vecka 26:

Hej :)

Vart har du köpt bikinin?

skit snygg!

Kommentera inlägget här: