ASTRA LIVE

Hello!
Tänkte berätta lite om igårkväll på Astra. Astra är det bouzoukia stället som vi var igår. Jag var med Anastasia igen och hennes bröder från Brasilien, hennes kille Nikos och hans två kompisar. Igårkväll var verkligen lyckad, vi hade bästa bordet vid sofforna, kan det bli bättre? Så vi var 8 personer, 2 Absolut vodka och 10 fanta citron? :D haha.
Det var Xristos Menidiatis, Maria Iakovou, Panagiotis Rafailidis och Evdokia Rapti som sjöng igårkväll, alla var bäst. Mest gillade jag Menidiatis, han är fantastisk live och så energisk. Vi dansade och sjöng hela natten, vi hade så kul, roligaste var när killarna från Brasilien dansade zeibekiko, något jag aldrig kommer glömma. Brasilianen flörtade för fullt, gud han är så rolig synd att dom åker imorgon, har verkligen haft the time of my life med dom. Efter bouzoukia åkte vi till Evosmos där Anastasia bor för att lämna killarna för att vi inte fick plats i bilen, på den sidan av stan jag bor är det fullt med poliser, så vi satte oss för frukost och åt bougatsa och skrattade sönder oss. Efteråt skjutsade Anastasia hem mig, direkt när jag la mig somnade jag, klockan var 7 på morgonen då.

Maria Iakovou



Panagiotis Rafailidis


Xristos Menidiatis


Brasilian guy


Nikos, Anastasia och Anastasia

Kommentera inlägget här: