SUNNY SUNDAY

Så tio minuter efter att jag hade vaknat fick jag ett sms från Anastacia, jag hoppade upp från sängen, fixade mig och sprang, hehe. Vi möts alltid vid McDonald's men vi går aldrig in för att äta :D. Idag tänkte vi sätta oss i någon kafeteria i paralia men det var proppfullt överallt så vi satte oss på Starbucks igen, hehe. Direkt när solen gick ner gick vi till en kafeteria som heter "Plateia" som ligger där bion ligger. Nu håller jag på att dö av hunger, jag går aldrig hemifrån igen utan äta något, jag mår skitäckligt nu, usch!


BlueberryMuffin & Freddo Capuccino



pauline:

hur länge har du bott i grekland nu?:)



och gud va gott med starbucks:) jag drack det jämtnär jag va ute och reste.

anastasia:

Visst är det. Jag har bott här sen oktober 2009. Har jättekul här, vill inte åka hem :)

Kommentera inlägget här: