REDOVISNING

Hallåå som ni ser är jag hemma. Jag gick inte till Nikos Kourkoulis idag, hade ingen lust eller ork så jag la mig och sov istället och bättre så, får se om det blir nästa helg då om han fortfarande är kvar då vad jag tror. Idag var jag verkligen i tid, jag var i skolan redan vid 15 för att jag var så uttråkad hemma. Iskra kom samtidigt som mig så vi till skolans kafe där hon bjöd mig en nescafe, så snäll. Där fick vi syn på Oktavian som satt och pluggade, en minut efter det kollade jag bakom mig och såg Marina komma in från dörren, direkt efter henne kom Anastasia, sen Maria, haha vad roligt det var vi droppa in en efter en, alla var överdrivet tidigt idag. Första gången. Lektionen började med att jag hade redovisning om "Viktigaste händelserna i Sverige 2009", på tredje plats hade jag lagt Jimmy Choo for H&M, alla häpnade till och liksom "Vad är det där?" jag förklarade glatt med ett stort leende i ansikte, alla log. Kvinnorna satt och läste hur intresserade som helst, jag visste att något sånt skulle hända. Lektionen fortsatte och jag kämpade med att hålla mig vaken eftersom jag vaknade vid 6 idag. Som tur somnade jag inte, satt istället och ritade på pappersmuggen från kaffet. Det blev mycket diskussion idag, jag gillar det, att höra andras åsikter och si o så.
Imorgon ska jag nog träffa Anastasia och Maria för en kafe. Mysigt dom är hur gulliga som helst båda två. Alla i min klass är gulliga på sitt egna sätt, bästa klassen jag har och bästa läraren, jag skrattar alltid lika mycket med dom.

Jag tänker på er <3 :)

 

Kommentera inlägget här: