KATERINI

Hej bloggen!

Nu ar jag hos min kusin Natassa i Kordelio for att imorgon aker vi till Halkidiki i nagra dagar. Idag har jag varit i Katerini med tjejerna. Jag sov over hos Anastasia igar for att det skulle vara lattare att aka pa morgonen for att alla bor at helt olika hall. Vi skulle egentligen akt till Pefkochori som ar i Halkidiki fast det regnade igar sa det skulle anda inte vara nat markvardigt for att havet var lika smutsigt overallt. Vi bestamde oss for att aka till Katerini istallet, vi akte vilse forst, vi akte i cirklar inne i staden i nagon timme, sedan hittade vi stranden som var en stor besvikelse, usch det var ackligt. Sa vi tog bilen igen och akte bara at nagot hall, sen ser vi en rad beachbars, thank god alltsa, vi var nastan nara pa att aka tillbaka till Thessaloniki. Vi satte oss pa en beachbar som hette "Afros", det var helt okej dar, battre an det vi sag tidigare iallafall. Sen kom Thodoris som ar en kompis till Anastasia och vi akte med han till hans favorit beachbar "to baraki" som ligger i en stad som heter Litochoro, gud vad nice det var verkligen. Stranden var liten men anda kandes det som om man var pa en o. Sa mysigt, vi satt dar i nagra timmar. Precis nar vi satte oss i bilen borjade det regna. Hela vagen regnade det, vi stannade i Katerini for att ata sen akte vi tillbaka till Thessaloniki och fastna i trafiken, jag markte knappt nar vi kom fram for att jag somnade i bilen. Kul hade jag iallafall, jag behovde det, att komma bort fran storstaden.
Bilder kommer nar jag kommit tillbaka fran Halkidiki for att jag inte har kamerasladden med mig. Sa det blir ingen update pa nagra dagar.

Vi hors! Ha en bra vecka och grattis till min kusin Anna som fyller 22 idAg!

Kommentera inlägget här: