SOMMARPLANER

Sitter här med min Ben&Jerry's strawberry cheesecake glass som jag köpte för 6,22€ på Carrefour, lite dyr men absolut värt det! Planerar lite sommaren, den här sommaren ska jag inte sitta på ett och samma ställe i två månader, Nej! Och eftersom jag jobbar och tjänar lite extrapengar nu blir det någon ö iår, kanske två. Jag kanske ska till Mykonos i några dagar under sommaren med Anastasia, kanske till Kreta också. Jag har inte brottom för någonting, jag har ändå inte bokat biljett tillbaka till Sverige än så det är lungt, en sak i taget. Sen blir det självklart Halkidiki också som är en timme från Thessaloniki. Jag känner det på mig att den här sommaren kommer bli av dom bästa, det började iallafall jättebra. På söndag kommer min syster Sofia och hennes bästis Matilda till hit. Party time girls? :)

 

 

Sohvi:

Hell yeah pary time! :D

Kommentera inlägget här: