NY VECKA

Hallå!
Jag måste bara kommentera detta, det är 14 grader ute och klockan är 2, på dagen hade vi sommarväder 17-18 grader och sol, kan det bli bättre?
Jag försöker fortfarande ladda upp bilder från lördags men dom vägrar laddas upp, förstår inte varför. Anyway ingen speciell dag idag, bara lektion. Efter skolan gick jag med Anastacia och kolla på skor i den lilla affären som jag köpte mina stövlar från, jag är kär dom har så fina skor där och inte dyra alls, 20€ för ett par ballerinas. Efteråt gick vi till McDonald's för att jag ville äta. Jag mådde inte alls bra idag, jag hade en skum huvudvärk, därför åt jag ute för att jag skulle kunna sova direkt när jag kom hem, det gjorde jag. För en timme sen ringde min syrra och väckte mig, tur att huvudvärken är borta nu iallafall, sen ringde min kusin Anna från Tyskland som kommer till Grekland imorgon, gud vad jag längtar! Amalia min syster kommer på onsdag och Sofia på måndag, alla kommer liksom efter varandra. :) Bäst att sova nu så jag orkar springa runt i Thessaloniki imorgon med Anna. Godnatt!

Anonym:

pou menis i sverige?

bor du ej här..längre?



re makari..nanai varmt. thelo omos naxo uggs gamoto

afou ine fint HAHA sexigt:)



pou na vro ftina, tora.. hmhm undra om skopunkten exi

Anonym:

oj jaha. alithia?ska du leva där o nbo där?? :(

ahaha an isoun sthlm skulle vi kunna fika. ahahaa



Anonym:

jahaa då förstår jag!

vad vill du plugga till sen?

är det svårt o läsa i grekland.säkert.

Kommentera inlägget här: