SATURDAY NIGHT

Gud vilken kväll..

Roligt hade jag! :) Jag hade inte ens tänkt gå ut i lördags, men sen gjorde jag det iallafall. Jag träffade Dania som gick i min klass första året på gymnasiet, hade inte sett henne på flera år. Det var kul o se henne. Jag stötte på Elli och Denise i Spånga station, vi gick också i samma klass i gymnasiet.
Jag träffade Dania på stan, vi gick till nåt ställe som heter Söderkällaren som ligger på söder. Haha nästan alla va typ rockare/punkare, konstigt för att musiken va sån man spelar på clubbarna liksom. Därifrån åkte vi till After i gamla stan, det var jättefullt men ändå sjukt nice, jag gillar det stället. När vi stod i kön, var det ett gäng greker bakom oss, hahahaha. Plötsligt så började dom snacka om mej på grekiska, den ena sa till den andra "kolla på henne me stora örhängena, va nice hon e" o såna saker, sen sa nån av killarna typ "haha tänk om hon e grek", jag vänder mej om och kollar och bara "haha", sen kollar han på mej, jag ba "ehmm jag e faktiskt grek", det blev helt tyst. Hahahahaha dom skämde ut sig, fast det va lite roligt, jag har också råkat ut för sånt.
Vi blev "uppraggade" av några göteborgare tror jag det va, haha jag fattade inte nånting av vad killen brevid mej snackade om. Klockan 3 tändes ljusen, jag hade för mig att det stänger 5, guess not. Dom spelade grekisk musik på After innan det stängde, bästa ju jag älskar grekisk musik. Dania åkte hem och jag gick och träffade Nico och Nico på stan. Gud vad nattlivet här suger, allt stänger kl. 3 :S i Grekland börjar allt vid tre. Jag och Nico satte oss på Albert's cafe, den e alltid öppen. Vi satt där tills fem typ och bara pratade. Efteråt tog det hundra år att åka hem, bussarna gick var halvtimme så det blev lite promenera. Tillslut tog vi bussen, jag orkade inte längre. Klockan var 7 när jag kom hem, hehe.


Kommentera inlägget här: