ATHENS

Hej bloggläsare! Det skulle inte bli nån update tills jag är i Sverige igen men kunde inte hålla mig. Just nu befinner jag mig för första gången i mitt liv i Aten, jag är kär, det är inte alls som jag alltid trott. Jag är här med mina systrar och vi bor hos min gudmor i Glyfada, det är jättefint här, påminner mig lite om L.A faktiskt och jag älskar det, palmer och hav, märkesbutiker och fint folk. Idag har det blivit lite shopping, fredo capuccino på Flocafe och sen lunch på favoritstället Friday's. Vi kom hit igår och åker tillbaka till Drama på fredag. Just nu sitter vi på balkongen och dricker vin och bara pratar, Amalia och Sofia är på Pix Lax konserten, jag skulle också gått men vi hade bara två biljetter så, men det gör inget. :) Imorgon ska vi till Akropolis och sedan blir det shopping i Aten, längtar :)
Kommentera inlägget här: