L'Oreal extraordinary oil.

Kommer ni ihåg att jag skrev om en ansiktsolja som jag köpte för en månad sen? 
Det har nu gått en månad sen jag började använda den och den har gjort susen. Jag har bara bra saker att säga om denna produkt.
I början var jag lite skeptisk om den verkligen skulle funka eftersom jag redan har ganska fet hy. Det känns faktiskt som om min hy blivit mindre fet efter att jag började använda oljan. Hyn känns mer levande på något sätt, den har en glow och känns väldigt mjuk, fräsch och välmående. 
Jag använder den på kvällen istället för ansiktskräm, och sedan på morgonen applicerar jag den innan ansiktskrämen. Det funkar verkligen. Mitt smink går på mycket lättare och håller sig på plats hela dagen, hyn håller sig matt hela dagen på mig. Jag som annars alltid fått/får glansig näsa och panna direkt när jag lägger smink. 
Denna är en mirakelprodukt för mig. Sen är det från person till person om den funkar eller inte. Alla är ju olika. 
 
Jag ger denna produkt en 5:a! 
 
 
Kommentera inlägget här: