Soliga lördag.

Hej underbara dag! 
 
Idag är det lördag och jag har spenderat min morgon hos frisören från kl. 10 och tre timmar framåt. Fixade min utväxt och klippte topparna, ja det vanliga. Håret känns så fräscht nu. 
 
När jag var klar med håret åkte jag bara snabbt in till stan, egentligen bara för att köpa ett silvershampo men kom såklart hem med lite andra saker. Bl.a lite smink och typ en massa strumpor, haha. Nödvändiga saker. 
Iallafall, silvershampot är från Björn Axén så det kommer bli kul att testa. Säljaren rekommenderade den.
 
Kikade även in på River Island butiken som öppnat i Gallerian, kul att det kommit till Sverige. I London fanns butiken lite överallt. 
Dom hade en massa fina väskor och skor <3 kommer definitivt handla där, men på en dag då det inte är löningshelg för att det var alldeles för mycket folk. Stan var helt packad, man kunde nästan inte ens komma fram på Drottninggatan. 
 
 
Kommentera inlägget här: