Sneakers.

Såhär ser Reebok freestyle ut på fötterna. 




Anonym:

Så snygga !! Är dom varma att ha när det är varmt ute ??

Svar: Asså dom är väl lagom varma, skulle inte ta på mig dom en varm sommardag. Men på lite svalare dagar och kvällar är dom perfekt!
Anastasia Akritidou

Anonym:

Mycket snyggare en ett par converse och och säkert skönare eller ??

Svar: Ja mycket skönare än converse. Dom är väldigt sköna att gå i.
Anastasia Akritidou

Anonym:

Var köpte du skorna ?? Har kollat på några sportaffärer men dom har ej några !!

Svar: Jag beställde dom från Sportamore. Jag har sett att Nelly och stadium har också på sina hemsidor.
Anastasia Akritidou

Anonym:

Tack snälla för tipsen ska kolla där om vi hittar dom

Anonym:

Hej
Har du dom alltid knäppta eller går du med dom med kardborren uppknäppt men då kanske de glappar eller ??

Svar: Jag har dom knäppta lite löst. Vet inte om dom glappar annars.
Anastasia Akritidou

Anonym:

Hej använder du dom till kortbyxor & kjol ??

Svar: Nej, jag har bara använt dom till jeans och tights.
Anastasia Akritidou

Anonym:

Hej
Har du haft skorna något nu när det blivit varmare ?? Är dom varma att ha på sig eller funkar dom även när det är varmt??

Svar: Hej! Jo jag tror att jag hade på mig dom när det var varmt. Dom var ganska varma tycker jag. Tror dom passar bättre till våren/hösten. Eller på lite svalare dagar är dom perfekta! :)
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: