PAUS

Oh jag var bara tvungen att ta en paus. Inte lätt att packa ner kläder och prylar inför 8 månader, såå jobbigt. Värsta är ju att allt inte riktigt får plats i väskorna. Nu bryr jag mig inte på riktigt om jag måste betala övervikt, alla dom här sakerna behövs. Om jag nu kommer hem på jullovet kommer jag med tom resväska så att jag kan få med lite sommarkläder också. Kanske t.o.m köpa nya, det är ju mellandagsrea den tiden av året. Får se hur det blir med det då. Snart måste jag återvända till packandet igen.
Imorgon blir det nog hemma-dag, ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med mina systrar, vi kommer ju inte ses på ett bra tag. Kommer sakna dom jättemycket, mamma och pappa också. Men det gör inget, det är bra att sakna. Dags för mig att öppna ett nytt kapitel i mitt liv med nya äventyr. :)

<3

 

Kategori:
Vallandis:

Jätte fint foto längst upp på din blogg:D

fortsätt med ditt bloggande <33 :D

filakia

Kommentera inlägget här: