MIN LÅTSASFRU

Fredag kväll kunde jag inte sova så jag grävde fram första Harry Potter boken och började läsa, jag har faktiskt aldrig läst böckerna, bara sett filmerna. Jag läste flera kapitel, jag fastnade och jag kan säga att boken är mycket bättre än vad filmen är, inte ens hälften är med i filmen och det är synd asså. Iallafall jag somnade klockan 5 den dagen bara för att jag var tvungen.
I lördags gick jag upp ganska tidigt för att vara lördag. Runt 10 tror jag att jag vaknade, jag gick upp och fixade mig och drog hemifrån, runt 13.30 var jag Kista med honey, det blev en hel dag bara vi två. Vi gick och åt asiatisk mat på Food Court. Efter maten gick vi lite i affärer och efter det blev det bio, vi såg den nya komedin "Min låtsasfru", jag tycker den var bra, den var inte överdriven som vissa komedier brukar vara. Efter bion blev det mys bara :) Senare på kvällen kom Spiros kompisar och plocka upp oss och vi drog till Caledonian i Spånga för att äta, det blev hamburgare med pommes :D alltid gott, efter det åkte vi hem till baby igen och kollade på film, vi såg den nyaste American pie filmen "The book of love", enligt mig var det den sämsta av filmerna.

Kommentera inlägget här: