ENTOURAGE

Tänkte vara lite snäll och ge er people en uppdatering från helgen. :)

Vi börjar med fredag då jag skulle ut med Nico och hans kompisar för att fira hans födelsedag, jag var fixad och klar men sen fick jag en huvudvärksattack så det slutade med att jag stannade hemma, tråkigt men.. vad ska man göra, allt händer då det inte får hända liksom :(

I lördags så firades Spiros och Jannis födelsedag, dom fyllde båda år nu i veckan, stort GRATTIS! Vi gick och åt först på en restaurang som heter Faros, dom har jättegod mat där, har varit där förut också. Iallafall det var jag och typ 10 killar, hehe, jag kände mig lite hmm i början, men det var roligt ändå. Därifrån drog vi sen till Entourage och va där tills dom stängde, alltså stället var helt okej men jag vet inte, man fick inte den där nattklubbskänslan och det kändes inte som en klubb direkt men, det är ju smaksak. Sålänge man är med människor man har roligt med så spelar det ingen roll vart man är. Jag hade iallafall kul i lördags :)
Efteråt blev det DriveIn på McDonald's i Rissne :P höhö vad annars


<3

Kommentera inlägget här: