HÄLSOSAM TJEJ

Hello!
 
Lördag idag, känns verkligen inte som det. Jag skriver från datorn nu, passade på samtidigt att ändra lite saker på designen. Jag kan säga att jag inte är så jätteförtjust i blogg.ses nya design/inställningar eller vad man nu ska kalla det, visst har den fördelar men ändå, kommer nog aldrig vänja mig, hoppas appen kommer tillbaka innan jag åker till Grekland så att jag kan uppdatera därifrån med bilder och en massa roligt, thank god för ny teknologi. Laptopen stannar hemma iår, den är alldeles för tung att bära runt på.
 
Iallafall nog snack om det.
Jag har börjat träna igen, wihoo, man måste ju nästan, det är bikinisäsong. Den här veckan har jag varit på gymmet bara två gånger, fast jag ska försöka gå så ofta jag kan. Jag gör övningar hemma också nästan varje dag, så det är nånting iaf, har tränings dvd:er också som är väldigt användbara.
Med maten går det också bra. Jag kommer inte ens ihåg när jag åt chips sist. Äter nästan bara hälsosamt, massa frukt och grönt, och det bästa är att det inte påverkat min vikt alls. Jag har inte gått ner i vikt alls som dom flesta brukar göra. Jag har gått upp 4 kilo på åtta månader, ända sen jag slutade röka dvs. Mitt mål var att bli normalviktig, och nu är jag det. Jätte stolt över mig själv. 
 
Kärlek <3 älskar sommaren
Sofi:

Vem har sagt att man blir tjock av att äta chips? Jag äter det då och då och njuter av det och min vikt påverkas inte ;) Blir så trött på tjejer som bloggar om mat/vikt! Det är så trist att läsa om...! Så, mer om Grekland, sol och semester?

Svar: Du har nog missförstått mitt inlägg. Jag skriver om mig själv, att jag är stolt över att jag nått ett av mina mål i livet. Allt handlar inte om vikt, att jag inte äter chips just nu har ingenting med min vikt att göra, har du någonsin hört talas om detox? Jag har inte sagt att man blir tjock av något, förstår inte varför folk tar åt sig?
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: