SÖNDAG

Regniga söndag, det har regnat nästan hela dagen. Kändes lite som en Flashback från förra sommaren i Sverige. Vad är grejen liksom. Regna kan det göra dagarna man jobbar :D på helgerna vill man ha sol. Som i lördags, det var en perfekt dag. Varmt och soligt. Idag var jag på Synsam och hämtade solglasögonen som jag beställde för några veckor sen. Priset blev mindre än vad dom hade sagt från början, så jag blev lite lättad när jag såg kvittot. Visst var dom dyra men inte lika dyra som jag förväntat mig. Det är ju glasögon med styrka och kostar en hel del.
Efteråt tog vi en sväng till Kista, jag och mina systrar. Fick med mig lite grejer :) ett linne från BikBok och torrshampoo från märket Batiste. Jag var inne på Åhléns och jämförde lite priser, smink var mycket billigare i London än vad det är här. Min Clinique puder t.ex, 290:- kostar den här, jag köpte den för 18£ på Debenhams och då var original-priset 20£.

Kommentera inlägget här: