DAGARNA SOM GÅTT

Vad har jag egentligen gjort dom här dagarna och inte uppdaterat? Kommer knappt ihåg själv!
Senast jag uppdaterade var i fredags. Nu kommer jag ihåg, jag sov bort hela lördagen för att jag allmänt mådde skit.
Söndags var det också mest sova bara tills på kvällen då jag inte pallade sitta hemma åkte jag hem till Anastasia för att få bilderna från hela året som gått. Gud vad tråkigt vi hade, haha så det slutade med att vi gick till Friday's och eftersom jag har ett Friday's bonuskort hade jag samlat så mycket poäng så att jag fick 20€ off the price, bra va? Vissa som jobbar där känner igen oss, för vi eller jag för det mesta går ganska ofta dit den senaste tiden. Kvällen slutade med en thriller som heter "The skeleton key" och jag sov över hos Anastasia.

Glömmer alltid bort vad den här heter, det är iallafall kycklingburgare, och pommes brevid med smält cheddar och baconbitar på

 

Death by Chocolate, varm brownie med glass på

 


Haha undrar vad som händer om man borrar ett hål i den här!? Ananasjuice kanske? :P


Morgonen därpå skjutsade hon hem mig för att jag skulle till stranden med den andra Anastasia och hennes pojkvän Nikos, så jag blev upphämtad och vi åkte till Flogita i Halkidiki, en beachbar som heter Razz-matazz, det var nice och jag lärde känna lite nytt folk också. Jag och Anastasia satt på killarnas axlar och typ boxades med varandra, jag vann alla gångerna. Efter stranden åkte vi självklart till McDonald's och åt, det har blivit en vana nu. Jag kom hem, duschade och däckade tidigt på morgonen, dummaste saken att göra!



Chicken McNuggets med plusmeny :)



Idag har det varit en skön dag, värmen stiger som bara den, inne i Thessaloniki var det 40 grader igår. Idag vid kl. 14 kom Thodoris och hämtade upp mig för att vi bor jättenära, och åkte till Flogita, någon halvtimme senare kom resten, alltså Anastasia, Nikos och en som heter Jannis. Idag har jag legat i solen hela dagen, kanske därför jag är så himla seg? Havet var skönt och rent, det ända dåliga är att just där vi var biter fiskarna och krabborna i benen, så jag stod och hoppade och skrek som en galning, mest för att det kom så plötsligt och skrämdes. Annars har det bara varit skitsnack i solen, slush och loukoumades.

Framme i Thessaloniki var vi vid kl. 20, då var det direkt in i duschen och sen börja fixa sig. Jag träffade Anastasia igen, ingen av oss hade mat hemma så vi satte oss på Friday's, vi åt en sak som heter BBQ Taco Burger, hört talas om det? Det var iallafall så gott, eller ja, allt på Friday's är gott.


BBQ Taco Burger


Ego bild på köpet, sa jag att jag färgat min utväxt lite?

Mysan:

hej hej jätte fin blogg och måste bara fråga vilket gymnasium gick du på ?

Kommentera inlägget här: