BIG TASTY

Godmorgon!

Bara för att det regnar här och är bara 14 grader är det säkert 25 grader och sol i Sverige, så typiskt det skulle vara. Jag vaknade för någon timme sen, jag la mig vid 22 igårkväll för att jag var trött och det regnade också.
Det blev lite shopping igår från H&M och Bershka. Det var inte alls roligt att gå runt igår för att det började regna och ena stunden frös man och andra smälte man. Nej, det var inte alls min dag igår, bussarna strejkade också så jag var tvungen att promenera hem och tills jag kommit hem hade min middag från McDonald's hunnit bli ljummen, oohh men jag åt allt för att jag var så hungrig, det blev en BigTasty och stora pommes.

Idag ska jag på 3-dagarssemester faktiskt! Grekerna åker inte på semester i 1-2 veckor, utan 3-4 dagar till havet oftast, dom flesta jag känner iallafall.

Gud vad hungrig jag blir när jag ser den!

Bilder kommer på allt jag köpt!

Kommentera inlägget här: