Beroende av youtube.

Hej bloggers!
Hur mår ni? Jag mår bra! Den här veckan börjar närma sitt slut och imorgon är det måndag igen. På fredag drar jag och min syster till Amsterdam på långhelg, 24-29 april är vi där. Hur underbart!
Ja till något annat nu. Jag har nu på senaste tiden (ett år tillbaka) blivit beroende av youtube, jag älskar att kolla på videos, både på svenska och engelska. Jag följer hela 30 kanaler som jag kollar på dagligen. Det är allt från smink/hårtutorials till vad man kan äta till frukost. Ja vad kan man säga, I Love YouTube. Mina favoritvideos är sminktutorials och haul videos.
Det skulle verkligen vara skitkul att prova på youtube, fast vet inte hur det skulle vara att prata med en kamera, obehagligt i början kan jag tänka mig. Vågar jag? Hmm..
Är det någon av mina läsare som videobloggar?
 
 
Http://carroat.blogg.se:

Åh vad kul med Amsterdam :)

Emma:

Vad roligt med en helg i Amsterdam, skulle vara roligt att åka dit någon gång! Hoppas ni får det bra och att resten av din vecka blir bra :)

Estelle:

Jag är också väldigt nyfiken på youtube! Har du några bra tips på några man bör följa? :)

http://estelle.devote.se

Svar: Ja jag har några favoriter :) av svenska youtubers tycker jag att Keela, Felicia Bergström och Therese Lindgren är värda att följa. Amerikanska favoriterna är Nicole Guerriero och Carli Bybel :)
Anastasia Akritidou

starsinlife.blogg.se:

Åhh vad mysigt!! Njut när ni ska iväg:) vad snygg du är...

Svar: Tack fina du :)
Anastasia Akritidou

MATILDA ROSQVIST:

så fin :D

Svar: Tack sötaste :)
Anastasia Akritidou

Sara:

Så härligt att åka till Amsterdam ! :)

Svar: Ja det kommer jättemysigt :) aldrig varit där!
Anastasia Akritidou

Tessie:

Sv; Tusen tack! :) Jag är själv nöjd med mina ögon... Kram

Kommentera inlägget här: