Coffeetime.

Hej mina läsare!
Jag har en liten kaffepaus just nu. Har tvättat lite kläder, diskat och varit på promenad. Resväskan står fortfarande tom i mitt rum men jag ska börja med den alldeles strax, I promise! Så typsikt mig att lämna allt till sista sekund men vet verkligen inte vad jag ska ta med mig. Jag har gått och funderat på det ett tag nu. Kollar vädret typ varje timme för att se om den ändrats något.
Jag har iallafall bestämt mig hur jag ska göra med handväskan. Jag är sån som vill ha en liten, ganska lätt handväska när jag är ute och reser. Har blivit lite bättre på det nu. Förut hade jag alltid stora väskor som till slut vägde 10kg, nej usch så klumpigt det va. 
 
starsinlife.blogg.se:

Ha en trevlig resa ♡

Svar: Tack så jättemycket :)
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: