Klädstång.

Hej mina läsare!
Hur mår ni idag? Jag mår bra! Är hemma just nu, ska iväg och jobba lite senare idag. Nu på förmiddagen har jag fixat lite i mitt rum. Jag köpte en klädstång häromdagen så jag skruvade upp den idag och jag kan säga att den passar verkligen bra i mitt rum. Det fanns att välja mellan vit och svart, jag tog den svarta eftersom den matchar med min spegel. 
Vad tycker ni? Köpte den på IKEA för 99:-
Josefine:

Fint det blev med den!

Svar: Tack :) så nöjd med den
Anastasia Akritidou

Moa Simborn:

Sjukt fint! Själv har jag en som sitter på väggen i mitt rum :)

Svar: Tack, visst är det. :)
Anastasia Akritidou

Tessie:

Fint det blev, har 1 sådan klädhängare med, fast lite annorlunda. Lite större och med ett skoställ typ under :)

SV: Ja visst är dom vackra!? :)

Svar: Tack :) va smart med skoställ också.
Anastasia Akritidou

ISA:

så fint och väldigt praktiskt :))

Svar: Tack :) är så nöjd med den!
Anastasia Akritidou

Linnea:

Har också en såndär hängare, superbra!

Bellah:

Oj, kostade den bara 99?? Måste också åka till Ikea och kolla haha. Jag har velat ha en superlänge men jag har aldrig hittat någon.
Den var skitsnygg!

Svar: Tack :) Ja, värsta kapet!
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: