Nike dunk sky hi.

Hej mina fina läsare!
Äntligen har jag fått mitt paket som jag väntat på i evigheter (läs 2 veckor). Jag fick lite ångest först när jag klickade hem dessa eftersom jag shoppade så mycket förra månaden, men eftersom jag velat ha dom och dom faktiskt var på rea så tänkte jag whatever man lever bara en gång. Direkt när jag öppnade skolådan kände jag lycka, ångrar inte en sekund att köpte dom. Så himla snygga och rena. Säg hej till mina vita Nike Dunk Sky hi. 
Beställde dom från Nikes hemsida och dom finns att köpa här
Sara:

Riktigt snygga ! :)

Svar: Tack :) Älskar dom
Anastasia Akritidou

Evangelina:

Snygga!! :)

Svar: Tack så mycket :)
Anastasia Akritidou

♫♪ sandra:

snygga!

Svar: Tack visst är dom :)
Anastasia Akritidou

Netti:

Vilka snygga och jag har likadana fast svart/vita :-D

Svar: Tack! :) Dom var också fina :)
Anastasia Akritidou

malinstuart:

GUD va snygga!?

Svar: Visst är dom :)
Anastasia Akritidou

Michelle:

Snygga!

http://www.michellesarvilahti.com/

Svar: Tack! :) Så nöjd med dom
Anastasia Akritidou

starsinlife.blogg.se:

Wow:) snyyyga!! Haha ja precis rätt tänk "man lever bara en gång"

Svar: Visst är dom coola, lite annorlunda :)
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: