Sommarplaner.

Hej mina vänner!
Jag sitter och kollar på bilder från förra sommaren. För er nya läsare som kanske inte läst min blogg förut så var jag och öluffade tillsammans med min mamma och mina systrar i Grekland sommaren 2014. Vi åkte till 5 olika öar i Kykladerna. Mykonos, Koufonisia, Paros, Sifnos och Milos under 3 veckor. Det var underbart!
Från Milos tog vi flyget till Aten och stannade där i några dagar. Därifrån fortsatte jag till min sista destination, Santorini. Till Santorini åkte jag med min pojkvän och där stannade vi nästan en vecka. Underbart vacker ö med alldeles för mycket turister. 
Iår funderar jag på att åka till Naxos i några dagar, har kollat på bilder därifrån och det ser ut som en dröm, så hoppas hoppas det blir av. Sedan blir det nog en tripp till mina gamla trakter Thessaloniki som jag saknar så himla mycket och resten tar jag som det kommer. Vad ska ni göra i sommar?
Bilden är tagen av mig. Fotar med en Nikon D3200
Kommentera inlägget här: