Stress.

Hej mina vänner! 
Klockan är mycket jag vet, men jag måste få lite tid att varva ner och vara själv i min ensamhet. Det är någonting jag behöver i min vardag. Har känt mig lite upp och ner den senaste veckan men försöker göra det bästa av situationen, även om det alltid inte går så bra. Humöret har väl varit lite sådär. 2 arbetsdagar kvar och sen är jag ledig i hela 7 dagar. Och självklart är jag lite krasslig nu, vet inte vad det är med mig asså. Varje gång jag ska ut och resa blir jag sjuk några dagar innan, märkligt det där. Fast jag vet nog orsaken och det heter stress. Jag läste någonstans att stress bryter ner immunförsvaret. Hände mig i somras när jag åkte till Grekland och även i höstas när jag åkte till London. I Grekland blev jag förkyld redan på 3e dagen av semestern och det sög verkligen. Tänk er att vara i världens bästa land med världens godaste mat utan fullt fungerande smaklökar, ingen höjdare direkt. Nu måste jag få bort den här förkylningen!
Jag har lite spännande nyheter så kika in imorgonbitti! Godnatt <3
 
 
starsinlife.blogg.se:

Känner igen mej, tycker oxå det är skönt och vara alldeles själv ibland, man behöver det!! Ja, så fort man har sem. så varva kroppen ner och man blir sjuk, jag tkr det aldrig slå fel... krya på dej!!

Svar: Tack :)
Anastasia Akritidou

Inez:

Stress är aldrig roligt, kanske därför jag blivit förkyld igen då!! Hoppas du känner dig bättre innan resan, inte roligt att vara sjuk när man är utomlands :/ Kram

Svar: Tack håller tummarna på att jag blir frisk innan resan :) kram
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: