Julmarknad på Skansen.

Hej mina vänner och glad fjärde advent!
Hoppas ni mår superbra för att det gör jag. Nu har min julledighet börjat, men trots det ska jag till skolan imorgon och göra klart en sista uppgift som ska in innan nyår. Dom senaste veckorna har varit hektiska, det har varit mycket att göra, jobb, sena kvällar i skolan och alldeles för lite sömn, som till slut resulterade i en jobbig förkylning, där lärde jag mig ännu en gång. 
Gårdagen spenderade jag med min mamma och syster, vi var på Skansens julmarknad och det var supermysigt, nu önskar jag att det hade snöat lite så man kan få den där riktiga julkänslan, helt galet att det är julafton om 4 dagar och Stockholm bjuder på 13 grader idag. 
Idag står julbakning på schemat. Vad gör ni denna mysiga söndag?
 
starsinlife.blogg.se:

Åhh vad mysigt!

Kommentera inlägget här: