Lumene.

Hej mina fina läsare! 
Idag vill jag tipsa er om en ny produkt som jag nu använt i en veckas tid ungefär, nämligen en CC-cream (Color Correcting Cream). Denna kommer från Lumene och är helt fantastisk, det är en medium täckande creme som har en 6 in 1 funktion (foundation, concealer, primer, illuminator, longwear och spf 20) allt i ett. Den är grym och hållbarheten ska vi inte ens snacka om. Jag har svettats i gymmet med det här i ansiktet och den har hållit sig på plats, det här är bättre än någonting jag nånsin testat. Den finns i 3 olika färger, jag använder mig av färgen Light. Jag applicerar den med en stippling brush och sedan duttar jag över transparent puder, även den från Lumene.
Jag hade varit på jakt efter en bra foundation ett bra tag, och eftersom jag har väldigt fet hy så har det inte varit så lätt att hitta något som passar. Innan jag köpte denna använde jag Maybelline Fit Me foundation som är bra men som alltid inte sitter som den ska. Den smälter efter ett tag, dvs den håller sig inte på plats hela dagen tyvärr.
 
Kommentera inlägget här: