Äntligen fredag, äntligen helg.

Hej mina läsare!
Här sitter jag förkyld med huvudvärk :( buhu jag är så himla trött att det inte är sant. Helt slut i huvet, slut i kroppen, slut överallt. Jag vill bara bli frisk! Så nu tar jag helg. 
I helgen blir det mycket sömn, släktmiddag och sen tänkte jag börja sy lite. Jag var på Ohlssons tyger häromdagen och shoppade lite tyg till en klänning som jag hittade i en Burda tidning. Jag köpte vitt flanelltyg och tyllspets. Det kommer bli kul att börja sy igen, känner att jag behöver det i mitt liv just nu. 
 


Stella:

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och det är alltid kul att kika in här :) Jag ska till London om 2 veckor och såg att du var där för knappt en månad sen. Har du tips på vad man inte får missa? :) Kalo savvatokuriako!

Svar: Hej! :)Jadu. I London finns det mycket att se. Men viktigaste är nog alla sevärdheter, Big Ben, London eye, Buckingham Palace, Notting hill, China town, Picadilly circus osv. Du kan kika i kategorin London 2014 för lite mer tips. Om du vill ha shopping så finns Westfield som är en shopping galleria och sen Oxford street såklart. Ha det så kul i London! Trevlig helg!
Anastasia Akritidou

Kommentera inlägget här: