En paus för att finna ro.

Hej mina vänner!
1 juni idag och officiellt sommar, vilken lyckorus och äntligen har solen tittat fram igen efter 2 dagars regn, känns som om det bara regnar hela tiden.
Det har varit ganska tomt här på bloggen dom senaste dagarna. Jag har mestadels varit hemma. Dom senaste två veckorna har jag försökt varva ner så mycket som jag kan. Jag har jobbat mindre än vanligt och försökt finna ro och en balans i min vardag, magen har krympt till sin vanliga storlek och är inte svullen längre pga all stress och ångest. Mina tvångstankar har också börjat släppa, försöker ta allting med en nypa salt, har insett att det inte är hela världen om jag råkar glömma någonting, ingen är perfekt, jag har bara försökt lura mig själv hela tiden att det är så. Det viktigaste för mig nu är mitt välmående och att alla runtomkring mig mår bra. Positiv energi är viktigt. 
Jag har en jättekul nyhet som jag vill berätta om, kika in lite senare så får ni se! puss
En glad bild från i höstas.
Kommentera inlägget här: