Helgen.

Det har varit en ganska lugn och avslappnande helg. Jag har sovit, umgåtts med min familj och varit med min pojkvän. I lördags tog vi en tripp till Täby C och kikade lite i affärer. Största besvikelsen var att Chillbox inte finns kvar där längre så jag fick gå till Frozen yoghurt factory istället som inte alls var bra tycker jag. Yoghurten var alldeles för söt och den smälte direkt och var inte alls krämig. Nej dit går jag aldrig mer, håller mig till Chillbox. Lördagskvällen spenderade jag tillsammans med min pojkvän, vi såg filmen 40 days and 40 nights, alltså haha den är så underhållande. Älskar gamla filmer. 
Idag gjorde vi ingenting speciellt, planen var att åka till stan för att fotografera men självklart så började det regna  så det var liksom ingen idé. Så jag satt och kollade på youtube hela förmiddagen.
Emelie Pahlin:

Låter som du hade en mysig helg :)

Kommentera inlägget här: