Min dag.

Idag har jag faktiskt bara slöat hela dagen. Gick upp, gjorde frukost, läste lite bloggar, bloggade, kollade lite på tv, gymmade, ja allt sånt som jag inte har gjort på ett tag. Jag har faktiskt saknat gymmet, det var typ 2 veckor sen jag var där sist eftersom jag blev förkyld precis innan vi skulle åka till Holland så blev det ingen träning då. Nu när den resan är över börjar nästa nedräkning, om 75 dagar sitter jag på Arlanda igen för att då bär det av till Grekland <3 Lycka på högsta nivå! Förstår inte att det redan är sommar om en månad, blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det. Väntan är äntligen över.
Vackraste stället på denna jordklot <3
 
starsinlife.blogg.se:

Tränade oxå igår, det var efterlängtat!! Åh mys med Grekland. Där e' såå fint!!

Kommentera inlägget här: