Wednesday.

Hej mina läsare!
Det började precis regna här i Stockholm och är så glad att jag inte behöver gå ut än. Börjar väldigt sent idag så nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Idag har jag testat att baka lite energibars som för tillfället håller på och svalnar. När dom svalnat ska dom täckas med 70%ig choklad och sedan valfri topping. Tänkte köra på kokos och jordnötssmör. Spännande är så taggad på att smaka dom. Dom barsen som finns att köpa är goda dom också men helt ärligt så tycker jag att dom är överdrivet dyra. Jag behöver någon slags snabb måltidsersättning när jag jobbar långa pass och då har ju swebarsen funkat men som sagt, blir alldeles för dyrt i längden. Så vi håller tummarna på att dom här är ätbara. Smeten var iallafall god innan jag stoppade kakan in i ugnen. 
Random bild från förra sommaren. Håller på och planerar denna sommar för fullt nu.
MALIN:

Nu blev jag minsann ännu mer sugen på att sola och bada!

Cielo:

Det såg riktigt gott ut!

Kommentera inlägget här: