Yoga.

Hej mina vänner!
Det blev inget gym eftersom det började spöregna just när jag tänkte åka så jag gjorde det bästa av situationen och körde yoga istället här hemma. Väldigt avslappnande och perfekt på en regning dag som denna. Det kändes så himla bra efteråt. Jag gillar att variera träningen och skulle vilja testa passen på gymmet också, mest sugen på boxningen. Jag älskar den träningsformen, har även en boxningssäck här hemma och jag kommer ihåg att kickboxning var min favorit när vi hade idrott i skolan, jag gick verkligen all-in när vi körde. 
 
starsinlife.blogg.se:

Jag gillar oxå boxning:) fast lite pinsamt när man hamnar med någon som man absolut inte känner (om man skulle råka slå till lite för hårt) hehe... så det känns tryggast när jag gör "boxen" mot min sambo.

Skogsraah ☾:

Vad härligt det låter!

Skogsraah ☾:

sv: Tusen tack!

Kommentera inlägget här: