Lite uppdatering om livet.

Hej mina vänner!
Ja, det var alldeles för länge sen jag uppdaterade här och nu ska jag skärpa mig, jag vill hålla min blogg levande för att det är trots allt som en dagbok för mig. Jag vill dokumentera allt det roliga och spännande som händer i mitt liv just nu. Jag har varit väldigt upptagen med skola och jobb dom senaste månaderna, så jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn så mycket. Utbildningen jag går är väldigt intensiv så allt går väldigt fort vilket betyder många sena kvällar i skolan efter lektionstid. Men det viktigaste av allt är ju att det är så himla kul. 
Vad mer då, idag har vi haft datalektion hela dagen, lärt oss grunderna i Adobe illustrator, alltså hur man gör plaggskisser på dator, tidigare har vi hållit på med moodboards och lite grunder i Photoshop. Det var en väldigt intressant lektion om jag ska vara ärlig, väldigt knepigt det här med att rita på dator alltså, lätt var det inte men väldigt kul. Men det som gör den här utbildningen så himla rolig är att man lär sig någonting nytt varje dag. 
Efter skolan var jag på gymmet, körde ett zumba pass idag (mitt första ever) så himla roligt, absolut någonting jag kommer göra igen. Imorgon står det överkropp på schemat. 
 
 
Kommentera inlägget här: